Danmark nästa!

Godmorgon på er. Vakna nyss upp hemma hos Martin. Här ska jag spendera min sisita dag. För i morgon åker jag till Danmark med laget för att spela cup. Har vart på samma cup 3 grr tror jag, eller jag har bara kunnat vara med på 2 pga cancergrejen osv.. Men iaf jag känner på mig att det här året kommer bli det bästa. Alla underbara flickor i laget på en cup i Danmark med massa handboll och allt annat roligt folk. Får kasta in massvis med bilder när jag kommer hem. Nu ska jag faktiskt leka lite med Martin den sista tiden. Hörs!!!

Kommentarer
Postat av: jonna

cancer?? :O

2009-04-14 @ 09:28:25
Postat av: Jag

Jaa, jag har haft lite problem hit och dit. Men nu är allt bortopererat ;)

2009-04-14 @ 09:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0