Face stockholm

Hejsan, idag kom en tjej från face stockholm och visade och massor med smink. Hon visade hur man skulle göra till vardags och fest, bland annat sotade svarta ögon som jag verkligen älskar men har haft så svårt för att göra. Men det känns faktiskt som att man lärde sig en hel del och det var roligt. Men nu har jag bestämt mig att efter jag läst klart till frisör vill jag även gå någon utbildning till makeupartist, så man liksom kan både hår och smik. Har i alla fall vart en bra dag i skolan och snart kommer Martin hem till mig för att mysa lite, och då blir dagen ännu bättre :)


Dagens resultat, oj jag tittar lite lustigt men iaf kolla sminket bara :)

Kommentarer
Postat av: Theréz

Åhh vad snuggt ;) Du får gärna träna på mig nån dag :D innan fest typ :) Kram

2009-04-21 @ 18:07:10
URL: http://tezzelitezz.blogg.se/
Postat av: Desse

snyggt va, stolt är jag ;).. vi går kursen tillsammans ha :D? <3

2009-04-21 @ 18:29:45
Postat av: jag

klart att vi ska ;)

2009-04-22 @ 12:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0