Hejdå till Martin

Onsdag och det betyder en lektion, det blev film på den och sen sluta vi. Jag åkte in till stan för att kolla runt lite och vänta på alexandra som skulle handla lite kläder till valborg. Jag bokade även min tid till att fixa mina naglar. Men nu i efterhand så märkte jag att jag inte kan den tiden så jag måste boka om. Lite senare på dagen gick jag ner till stationen för att möta upp älsklingen, vi åkte hem till mig först och åt, sen åkte vi vidare hem till honom. Där blev det massa mys och en tupplur i soffan, sov vell 1 timme eller något sen var det dag för mat. Efter maten så var det ett hejdå som gällde. Martin åker ju på cup i morgon och kommer hem på söndag. Lite tråkigt att han åker bort över valborg men men. Han kommer ju hem på söndag och då blir det massa mys igen. Jaja, jag tog på mig joggingskorna och tog en rask promenad hem från honom. Nu sitter jag här och ska snart hoppa in i duschen, efter det blir det lite plugg och sen oth!!




du är allt för mig och jag kommer älska dig för alltid ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0