Långa dagar

Hann inte skriva någonting igår eftersom jag hade fullt upp hela dagen. Började jobba på praktikplatsen kl 9 och slutade vid kl 5, en timme tidigare det låter ju skönt men det var det inte för det var snabba puckar till willys i ekholmen för att inventera. Det är verkligen hur tråkigt som helst och inget som jag rekomenderar. Sitta att räkna varor i 4 timmar.. I alla fall, vi fick åka därifrån kl 22 och då åkte Desse med mej hem, vi åt lite vofflor innan vi kröp till sängs. Kl ringde kl 7 i morse och det var dags för mig och Desse att stiga upp. Blev lite fix innan vi tog tåget till norrköping för ännu en dag på praktiken. Dagen var lång men som tur är har Desse och jag varandra så det blir mycket roligare. Nu sitter jag här hemma och kollar på Oth, men det är bara 5 min kvar så jag ska straxt ut och springa. Behövs efter en dag med massa fika och en kebabtallrik. Ikväll blir det ännu mera Oth, och lite vindruvor på det ;)

Ett litet + i kanten är ju om älskling tittar förbi ♥




Desses och mitt hår efter en dag på praktiken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0