Looooovvv

Äntligen lov, bättre kan det ju bara inte bli. Sista dagen på praktiken idag och efter en vecka med långa dagar så var det rätt skönt att det tog slut. Idag åt jag sommarens första jordgubbe och det var hur gott som helst :)
Efter praktiken idag gick jag och desse på stan en snabbis, hittade lite underkläder och ett riktigt fint sommarlinne. Efter stan åkte jag hem. Det var bara pappa och jag hemma så vi bestämde oss för att beställa pizza. Så nu sitter vi i soffan och kollar på en bra film.
Lite senare ikväll kommer Martin hit och hämtar mig, ska hem till honom och mysa lite innan vi åker iväg till Örebro tidigt i morgon för att kolla på min och Martins lillebror som spelar innebandy. Nu ska jag och pappa se klart på filmen. Ha ett bra lov!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0