Modevisning

Vaknade upp bredvid älskling i morse alltid lika mysigt. Åkte till skolan för att ha en lektion engelska. Vi fick typ öva inför det skriftliga nationella provet som vi ska ha på fredag. Lite nervös är man allt, men det ska nog gå bra. Testet som vi hade idag gick ju bra iaf. Efter skolan åkte jag direkt hem. Jag bestämde mig också för att ta en joggingrunda så det var bara på med löparskorna och köra. När jag kom hem var jag helt slut, la mig i sängen och sen så slockna jag helt. Vaknde för en kvart sen nu ungefär, så jag har vell sovit i en och en halv timme. Jag insåg då att jag hade lite brottom. Det blev en snabbis in i duschen och sen fixa mig fort. Nu ska jag snart åka tillbaka till skolan eftersom vi har öppet hus idag. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra under alla timmar men det som är höjdpunkten under kvällen är att frisör tvåorna ska hålla i en liten modevisning. Så kom gärna och kolla på JBgymnasiet ikväll. Nu ska jag ta och sätta mig på cykeln och cykla till stationen.. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0