Morgon promenad

Hejsan, i morse gick jag och älskling upp vid kl 10 för att gå ut och gå innan frukosten. Riktigt skönt nu när det är så varmt. När vi kom hem så blev det snabb frukost sen in till stan för att handla kläder och lite åt martin. Vi köpte även hårfärg så jag har nyss färgat håret på honom och resultatet blev bra så det var ju skönt. Ikväll ska vi nog in till stan en sväng, ryktas om att det är grilning vid ån så det blir vell en sväng förbi där kanske. Och på kvällen sover älsklingen hos mig, myyyss :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

var köpte du dina svarta skor du har i din hedder? :) och hur mycket kostade dom?

2009-04-25 @ 18:55:29
Postat av: jag

dom är från skopunkten faktiskt ;)

2009-04-25 @ 22:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0