ps, jag älskar martin <3

Då var man hemma efter en lång och seg joggingrunda. Riktigt trött i benen idag men det var ändå skönt att få springa av sig lite. I alla fall, var ju hos tandläkaren i morse och det är ju lika hemskt som vanligt och ont gör det ju med. Men det västa är egentligen nu på kvällen det är liksom då den värsta smärtan kommer. Men vi får hoppa spå att jag får ta bort skiten snart och då blir det ju fint i alla fall, så som man brukar säga "ska man vara fin får man lida pin" och jaa det gör jag nu lider som bara den, och jag tycker att jag har gjort det tillräckligt länge nu!!!!
Men usch nu sitter jag här svettig och äcklig så ska faktiskt bege mig till duschen nu innan älsklingen kommer. Men innan det blir det ett avsnitt av one tree hill, gud alltså det finns verkligen inte bättre serie!!

ps, jag älskar martin


Kommentarer
Postat av: amanda

vet du om annie har blogg ? :)<3

2009-04-20 @ 20:57:05
URL: http://aaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0