Sista handbollsträningen

Vaknade upp med älsklingen bredvid mig i morse. Gick upp och fixade oss lite innan det blev dags för skola. Idag hade jag bara en lektion och på den ingick nationelltprov i engelska. Gick faktiskt bra, så jag är nöjd. Efter skolan åkte jag och Oskar in till montle för att handla lite frisörgrejer. Nelie kom också dit lite senare och precis innan vi skulle gå så blev vi tillfrågade att vara hårmodeller den 12maj. Det är modevisning för bal / bröllops uppsättningar, och tydligen för min del en hårförlägning :) Ikväll så är det sista handbollsträningen för sesongen. Känns faktiskt tråkigt men som sagt så börjar det vell med försesong om en månad igen så inte allt för lång vila. Och sen får man ju tacka alla underbara handbollstjejer för en grymt kul avslutning i Danmarksrödsrättecup ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0