Sol och fika på stan

I morse ringde klockan 20 över 7, yes sovmorgon för min del. Åkte till skolan och hade idrott första lektionen, sen svenska sen slut för dagen. Efter skolan åkte jag in till stan, gick och kolla lite på stan innan älsklingen kom och mötte mig. Kollade runt lite efter någon tröja han vill ha, sen så satte vi oss och tog en fika innan vi bestämde oss för att ta tåget hem. När jag väl kom hem kände jag att dendär kladdkakan som jag fika på låg som en klump i magen så det var bara ta på sig jogging kläderna för att gå ut och springa en runda. Just nu ligger jag i sängen efter en lång och skön dusch och ska snart starta upp en nytt avsnitt av one tree hill.


bilden togs utav den duktiga fotografen martin för ett tag sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0