Tidig joggingrunda

Martin gick upp tidigt i morse med för att dömma massa innabandymatcher, skönt att få hela sängen för sig själv (A). Jag gick upp vid halv tio ungefär, och duktig som jag är så satte jag på mig löparskorna och joggade en runda. Martin har ju lärt mig att man bränner mer om man joggar innan frukosten så det har jag börjat med nu. Men den sista biten är alltid lika jobbig, magen kurrar som bara den och det ända man kan tänka på är mat ;)
Ikväll så ska jag och Martin på bio, sen antar jag att han sover hos mig efter det. På måndag blir det sovmorgon för min del, eller ja det blir ingen skola överhuvudtaget. Ska först på morgonen åka och spänna tandställningen ajaj "/ och senare på dagen har jag lite andra saker som ska göras. Men nu är jag vråålhungrig så jag måste gå och göra lite frukost !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0