Träningsdag

Riktigt hurtig har jag vart idag. Jag och Martin vaknade vid 11 i morse ungefär. Och jag är alltid sådär jättehungrig på morgonen men enligt Martin så får man ju inte äta innan man ska ut och springa? Så det var ju bara på med löparskorna och ta ett joggingvarv runt linghem. När vi kom hem igen så höll jag på att hungra ihjäl så det blev att kasta i sig massa god frukost. Hoppade in i duschen fixade lite sen blev det ut och gå en mysig promenad i solskenet. På vägen hem så gick vi förbi ica och handlade lite gott till kvällen och även morgondagen, då vi har planerat att göra smoothie till frukost. I alla fall, efter en promenad så låg vi hemma och kolla på en film innan jag bytte om för att dra iväg på handbollsträning. Så det känns som att jag tränat hela dagen idag, mina ben är ju helt slut nu och då passar några avsnitt av one tree hill hur bra som helst. Just nu är även Martin iväg och tränar innabandy, men han kommer hit efter sin träning "typ 11"och myser lite med mej. Nu blir det lite oth mys ♥


Och juste, jag har en väldigt rolig sak att berätta. Jag får vara med och sponsra för cocoo.se 
Kika gärna in där, dom har sjukt snygga armband!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0