Valborg

Haha, det finns verkligen ingenting att säga om denhär kvällen, den var verkligen kass. Eller det började helt okej, men jag gjorde helt fel beslut i att åka in till stan för det var bland det tråkigaste jag gjort på länge. Iaf jag åkte tidigt hem för jag ville inte vara kvar där längre. Så nu ligger jag i min säng med mitt varma och mysiga täcke på mig. Det ända som saknas ikväll är Martin men han får jag ju sova med på lördag. Iaf nu ska jag försöka sova bort min förkylning. Jag hoppas att ni hade en bra valborg iaf!!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag hade massa mys och träffa dig malin , vart en bra stund med massa prat <3

2009-05-01 @ 21:19:46
URL: http://baraenlarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0