Vilket väder

Det är världens bästa väder ute för tillfället och man blir ju bara så himla glad :) Suttit ute och gjort skolarbetet hela dagen och man fick faktiskt lite färg. När jag kom hem från skolan så satte jag på mig joggingkläderna och tog mig en runda. Och bara för att man är så glad utav det fina vädret så känns det dubbelt så lätt att springa.
Ikväll blir det en en himla myskväll i det vackra vädret med grill och kompisar, blir lika så i morgon. Men i morgon blir det mest tjejmys hemma hos alex så det lär komma lite bilder därifrån då :) I alla fall, nu ska jag fixa mig lite innan det blir dags för utgång. Ha en trevlig fredagskväll för det ska jag ha !!



jeansjacka är mummmaa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0