090820

Dagen började med att jag vakna upp brevid älskling, han fick en puss sen kila jag iväg till skolan. Idag känndes skolan som en väldigt lång dag och vi gjorde inget speciellt, eller jo just det jag färga ju håret på Desse. Blev blonda slingor och riktigt snyggt blev det också. Eller aa kanske inte till en början då var det mer "How much does it cost to get your hair dyed pink?" Men i slutet så blev det perfekt :)

Efter skolan åkte jag bussen hem till Desse där det sattes igång med matlagning. Hon gjorde kyckling med pommes till mig, muummss! Efter att ha smält ner maten lite var det dags att gå iväg på träning, ett tufft men ändå ett ganska kul pass. Nu ska jag hoppa in i duchen, känner mig rätt så äcklig. Sen blir det en bra film och efter det sova. Man blir ju hur trött som helst av att gå upp såhör tidigt på morgonen men jag ska kanske inte klaga på mitt schema. Har ju sovmornar till 12 och är ledig på onsdagar, gööttmos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0