DÅ VAR SOMMAR 09 AVKLARAD "/

Hejpåeralla!

Hoppas att ni haft ett toppenbra sommarlov för det har i alla fall jag haft. Men visst gick det lite för fort?
För många utav oss så började skolan idag, andra börjar i morgon, men själv så börjar jag på onsdag riktigt skönt. Visst att man längtar efter att få träffa alla i klassen, och alla roliga frisörlektioner men det skulle ändå inte skada med lite längre lov.
Att skolan börjar betyder ju även att jag kommer vara mer aktiv med bloggen så nu är det dags för er att börja kika in lite oftare.
Nu ska jag passa på att njuta utav dem sista lovdagarna, hörs och ses ♥




Du gjorde som vanligt min sommar perfekt
Kommer sakna att inte få vakna upp med dej varje morgon
Du vet att du betyder allt för mig älskling
Jag älskar dig 23/6-2006 ♥

Kommentarer
Postat av: isabelle

sommaren har varit bra men alldeles för lite malin <3

2009-08-17 @ 17:24:04
URL: http://baraenlarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0