I love the way he loves me

Hemkommen från träningen nyss. Ganska segt pass eftersom träningstiden är så sen och man gått en lång dag i skolan innan, som tur är har jag sovmorgon i morn så jag får vila ut mig lite i alla fall. I morgon börjar jag klockan 12 och slutar 3. Efter det hade jag tänkt åka in till stan för att leta efter en fin jacka som jag kan önska mig när jag fyller. Efter staden blir det hem och träffa älskling och även spendera natten med honom. Nu ska jag se några avsnitt av the hills och efter det blir det dubbla avsnitt utav paradise hotel efter det ska jag sovagott :)

Men innan jag skrivit klart detta inlägg så måste jag bara tillägga att jag älskar min Martin över allt annat ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0