I wrote your name in my heart

Hur sjukt bra är inte schemat om man är ledig onsdagar?
Aa, idag och alla andra onsdagar framöver är jag ledig och det är ju riktigt skönt. Idag ska jag åka till stan med mamma och efter det ska vi till mormor som lagat lunch. Jag ska även klippa och färga håret på henne. Efter det blir det att ta tåget hem och packa om för handbollsträning. Nu ska jag fixa mig, blev ett kort inlägg nu men jag är ju tvungen att njuta utav min första lediga onsdag så då har jag inte tid med dethär. Skriver med ikväll!


Kommentarer
Postat av: isabelle

gissa vem som är spanska lärare? MARTIN DEVENY

2009-08-27 @ 08:52:46
URL: http://baraenlarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0