I'll be by your side

Håller tummarna för en lyckad första dag i skolan i morgon!
Just nu sitter jag här och funderar över vad jag ska hitta på sista kvällen på sommarlovet. Blir antagligen en film med någonting gott till. Men det är ju inte så jättekul att sitta och se på film själv men Martin kunde så..
I alla fall, i morgon börjar skolan igen. På ett sätt ska det ju bli ganska skönt att komma in i dom vanliga rutinerna igen få lite ordning på livet. Med tanke på det så har jag skaffat mig en kalender i år, jag hade nämligen ingen förra året. Kalender känns ändå som en väligt bra sak att ha, man kommer ju ihåg allt då och med tanke på att jag är ganska glömsk så kommer den här kalendern komma till stor användning "om jag inte tappar bort den förstors ;)" I alla fall så tyckte jag att kalendern var lite tråkig, man ser ju bara en stressig vecka framför sig på alla uppslag så jag piffade till den lite genom att klistra in lite roliga bilder osv och det är självklart ett tipps till er ifall ni vill ha en lite roligare kalender :)
Nu ska jag leta upp en bra film och krypa ner under täcket. ♥


Kommentarer
Postat av: isabelle

vilket tips kanske jag gör ;) <3

2009-08-19 @ 10:21:31
URL: http://baraenlarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0