Mormor och Doris på besök

Hejpåer!
Nu var det riktigt länge sen jag skrev så nu blir det ett rätt så långt inlägg!

En stor anledning till att jag inte har skrivit på länge är för att min morfar har gått bort. Så det har varit riktigt jobbigt under ca 2 veckors tid nu. Och samtidigt under dessa veckor så har min mormor fyllt 70. Så det blev att fira henne, kändes lite lusigt utan morfar där och så vissta man liksom inte om man skulle vara glad eller ledsen.
Mormor fick i alla fall världens bästa 70 års present, en litten kattunge som hon döpt till Doris. I morse kom mormor och Doris hit och lekte lite sen blev det massa fika och mat.
Just nu har jag ingenting för mig men lite senare ikväll ska jag iväg och öva på min sång. Jag ska nämligen sjunga på morfars begravning som är i morgon, blir låten "till en ängel - sonja aldén." Efter jag har övat på det så kommer martin hit för en mysig kväll.
Nu ska jag ner och värma på lite te så får vi se vad som hittas på efter det :)


Doris :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0