Truly you are my heaven

Matchen gick riktigt bra för oss, seger med 29-9 tror jag att det blev? Det är i alla fall riktigt kul att matcherna dragit igång igen. Efter matchen så fick jag en liten förskotts present från min älskling flicka Desse, tack så jätte mycket det blir perfekt ♥

Ja som sagt, i morgon fyller jag 17 år :) Hoppas på en massa fina prestenter för det är ju alltid lika kul. "Hoppas på en tv utav mamsen och pappsen" Jag undrar också vad jag ska få utav Martin. Han säger att jag ska få en hatt, men det tror inte jag på ;) Nu ska jag städa lite för i morgon kommer släckten hit. Skriver kanske mer senare :)


Presenterna från Desse, wwii tack älskling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0