for I´ll be lovin´ you

Igår var det som sagt min födelsedag så släckten kom hit för att fira mig. Jag fick många fina presenter under dagen. På kvällen sov älsklingen hos mig, alltid lika mysigt. I morse vaknade jag och Martin runt halv 7, då var det bara att fixa sig och sedan åka iväg till skolan. Skoldagen var riktigt seg idag och jag längtade bara hem för där visste jag att Martin vänta. Lite senare på eftermiddagen skjutsade vi hem Martin för han skulle på träning och jag skulle inventera. Jag övningskörde även in till stan och det gick faktiskt riktigt bra :) Nu har jag nyss kommit hem från inventeringen och ligger i sängen och kollar på tv. Ska hålla mig vaken ett tag till, väntar på att Martin ska ringa. ♥

Saker jag fick på min födelsedag:
Platt tv
Jacka
Skor
Väska
Byxor
Tröja
Linne
Biobiljett
Underkläder
Ansiktskrämer
Massa pengar
Utav Martin så fick jag Mössa, vantar, två jättefina tshirtar, juste fick även an massa toffsar för han tycker jämt att jag klagar på att jag aldrig har några ;)
Nu fick jag nog med det mesta?
!
Nu ska jag krypa ner under täcket. SOVMORGON till 12 i morgon och ledig på onsdag :D Riktigt skönt!!!



Kommentarer
Postat av: nattis

grattis i efterskott!:D puss <3

2009-09-02 @ 21:53:05
URL: http://nathaliefornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0