Why cant i be like you

Herreguud vilken hemsk första dag. Jag hade ställt klockan på 06:30, men tror ni att jag vaknar? NEJ!! Min pappa kom upp vid 07:28 och frågade när jag skulle åka. Jag svarade att jag skulle åka som vanligt vid 07:40. Usch vilken panik det blev, jag fick kasta på mig kläderna och cykla till stationen fort som bara den, som tur var så hann jag. På tåget fick jag göra en snabb sminkning sen var det bara att se glad ut med luvan på huvudet. Jag fick inte tag på någon toffs heller och den morgonfrillan var inte att leka med. Inte nog med det, när jag väl kom till skolan så upptäckte jag att jag tagit min brors jacka, och självklart så låg hans nyklar både hem och till skåpet där och även hans busskort. Vilken härlig första dag, var jag tvungen att försova mig just idag, jag som aldrig gör det annars, attans "/ Aa, nu får vi hoppas på att min otursdag är över för ikväll är det träning som gäller och efter det kommer Martin hit och myser. Hej så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0