And you can see my heart beating

Nu var det ett litet tag sen jag skriv igen. Men det blir lite så på loven, man gör massa annat och glömmer helt enkelt bort bloggen.
Idag har jag inte gjort någonting. Jag har vart rastlös hela dagen och inte vetat vad jag ska göra och då går allt ut över Martin. Han tycker säkert att jag är världens jobbigaste ibland, som sitter och petar på honom hela tiden men det bara blir så när det är han som är i närheten.
Nu på kvällen så åkte Martin iväg på träning och för att jag inte skulle dö av rastlöshet så bestämde jag mig med för att träna. Nu har jag kommit ut ur en varm dusch och sitter och väntar på att Martin ska hämta upp mig för ikväll ska vi sova hos honom. Nu ska jag packa väskan så jag slipper stressa sen när han ringer.

Här är Martin, våran fina snögubbe och lyckta :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0