happy birthday to you

Vakna med älsklingen i morse men han drog rätt så fort. Även den här lördagen ska han på utagningen till östgötalaget. Värkar går riktigt bra för honom nu och idag är sista träningen innan dom får reda på vilka som kommer med och jag bara känner på mig att min duktiga pojkvän kommer göra det. Idag ska jag faktiskt städa mitt rum för en gång skull sen ska jag och pappa åka o hämta Martins julklapp :) Sen kommer Martin och hämtar upp mig efter hans träning och så blir det mys hemma hos honom ikväll. Upp tidigt i morgon för att han har match och efter det kanska vi skulle gå ut och äta på resturang med familjen.


Ska även passa på att säga grattis till världens bästa pappa som fyller år idag


Kommentarer
Postat av: Pappa

Du är ju den goaste dottern man kan ha!!

2009-12-14 @ 12:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0