Aaj

Smärtan är ju hur jobbig som helst. Har knapt kunnat äta någonting och det känns ju som varenda tand i käften sitter löst. Hoppas att det släpper snart så att man kan börja äta normalt igen. Har mått jättedåligt av att inte kunna äta ngt. Och så fort jag har försökt stoppa i mig ngt så har jag spytt upp det. Jätteläskigt jag vet.. Men det börjar bli litte bättre nu och idag har jag fått i mig lite i alla fall. Har ingen större ork för att skriva så mycket idag. Sitter bara och väntar på att min älskling ska komma hit och mysa lite, få mig på andra tankar. ♥ Jag ska i alla fall försöka ge mig på att gå till skolan i morgon. Senare på kvällen ska det bli mys med Madde Vicki och Desse, yes :)


Kommentarer
Postat av: isabelle

vet hur det känns, men hoppas det blir bättre snart. miss u<3

2009-02-26 @ 18:59:23
URL: http://baraenlarson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heeej :) Jag hittade allt din blogg, vad kul att du skriver, ska jag allt följa :D

Ha det så bra!

Kram Tessan

2009-03-17 @ 20:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0