Bio

Jaha, den här morgonen startade ju inte så bra. Det hela börja med att tåget var försenat, så när vi kom fram till stationen var jag ju tvungen att skynda mig till bussen. Så jag började springa för att inte missa den. Och precis innan chauffören stänger dörrarna så springer jag, halkar på busskanten och flyger rakt in i bussen. Där låg jag på golvet med en stor träningsväska över mig medans hela den fullsatta bussen asgarva åt mig. Och ja det var jättepinsamt. Efter skolan så åkte jag i alla fall  till stan med min älsklingsflicka desse för att se på bio "I taket lyser stjärnorna". Visst den var bra men vi var på ett nedrans humör så vi satt och garva oss igenom hela filmen medans alla andra satt och stortjöt. I salongen så var det fullsatt med bara tjejer. Men det fanns en stackars liten kille som var där med sin tjej. Problemet var ju bara att han spillde coola över hela honom och sin tjej. stackarna, Men jag hade i alla fall en trevlig kväll med min älskade vän. Och det behövs ibland ska jag säga. ♥


Kommentarer
Postat av: Desse

OM det var behövligt, bäst e du<3

2009-02-14 @ 16:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0