Onsdag

Blev en riktigt skön dag, hade bara en lektion på morgonen. Resten av dagen spenderades i skolans idrottshall där det var skol innebandy sm hela dagen. Tänkte ju kolla på min älskling som skulle ha spelat men han fick ju en skada i knät i helgen så han kunde inte vara med idag och inte några veckor frammåt heller. Krya på dej bääjbi ♥ Efter all innabandy så åkte jag hem till Julia och som vanligt så bjöd hon mig på sin goda mat, det är nog en utav mina favoriträtter, kanske inte den nyttigaste. Men ordet nyttigt ska man inte räkna med när man är med Julia :) Efter det blev det träning med bästa tjejerna. Nu ska jag kolla på tv och mysa ner mig lite i sängen. Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0