Överskrift?

Dagen har bestått utav en otroligt slapp skoldag, Idrott, sen svenska då vi kollade på shrek sen fick vi sluta för dagen. Blev att åka hem och plugga lite naturkunskap inför provet i morgon. Hoppas att det mesta sitter nu i alla fall. I morgon ska jag till skolan och skriva provet sen får vi sluta efter det sköönt :) Efter det blir det att åka till stan en sväng och göra av med lite pengar. Behöver lite nytt nu, kommer bilder på det senare :). På kvällen blir det handbollsmatch mot kumla halv 8 i sporthallen för dom som är intresserade. Får se hur mycket jag klarar av att spela, har ju pajat benet :/, Har hänt någonting med min vad, men det känns mycket bättre idag så det funkar nog. Efter matchen blir det att åka hem och mysa med älskling, efterlängtat nu hörru. Känns som evigheter sen.. Men det ska bli skönt att vakna upp med dig på alla hjärtans dag och allt, och sen får vell vi se vad du har hittat på under dagen (A). Men nu måste jag plugga vidare..



godmorgon min sötnos :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0