Pluggis

Ojoj dålig uppdatering här. Men ovanligt nog har jag haft rätt så mycket i skolan den senaste veckan. Idrottsprov och frisörtekniksprov och en liten redovisning. Men det är inte slut med pluggandet riktigt än. Har ett prov i naturkunskap kvar sen är det looov. Lovet börjar ju bra med alla hjärtans dag på lördag. Älskling har planerat någonting mysigt och jag längtar som bara den efter att få veta vad. Men lite har jag nog redan anat :)
På lovet ska ska jag åka till stöten. I år blir det att åka med familjen och käraste kusin Annie med familj.  Det kommer bli mycket snowboard och skidor men eftersom Annie är med så lär ju halva dagarna tillbringas på afterskiin. När jag kommer hem blir det att spendera resten utav lovet med min Martin ♥



stöten 08

Kommentarer
Postat av: Isabelle

sjukt fin header malin , avvis ! <3

2009-02-11 @ 19:31:29
URL: http://baraenlarson.blogg.se/
Postat av: Isabelle

undrar bara hur du får bakgrunderna ( sidorna ) till din blogg och hur du hittar de. Du kan skriva svar i min blogg:)<3

2009-02-12 @ 21:22:23
URL: http://baraenlarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0