Slut på lovet

Jaa, då så var man tillbaka efter en vecka lov. Har inte haft tid att skriva någonting eftersom jag vart i stöten. Kom ju hem i torsdags men sen dess har jag bara spenderat massa tid med martin. Just nu sitter jag och väntar på att martin ska komma hem. Han har vart inne i stan och köpt nya skor.
Match i morse mot RP. Det var vell kanske inte så bra spelat för våran del men vi vann ju matchen i alla fall. En annan kul sak är ju att vi har fått inte tre nya spelare till laget som spelade sin första match idag, riktigt duktiga var dom.

Skola i morgon och jag längtar verkligen inte, skulle kunna ha loov hur länge som helst. Bara vakna upp varje dag med älsklingen brevid sig. Detdär att bara göra ingenting om dagarna är ju helt fantastiskt. Nu är det tidiga mårnar och långa dagar i skolan som väntar..

Juste på tisdag ska jag till tandläkaren. Ska få tandstälning!! Jag hatar det verkligen. Egentligen vill jag inte ha det. Men jag vill ju ha fina tänder och då är väl det ända alternativet. Men som tur är så ska jag bara ha den ca ett halft år så hoppas tiden går fort nu :)

bilden är sen alla hjärtans dag, riktigt mysig tycker jag ″)


jag älskar diiiiiig ♥

Kommentarer
Postat av: isabelle

det är inte så farligt med tandställning ska du se :) du kommer få himla fina tänder sen. <3

2009-02-23 @ 08:58:33
URL: http://baraenlarson.blogg.se/
Postat av: isabelle

sv: du har ingenting och ora dig för. Jag tyckte inte det gjorde ont och sätta in den. det är isf värre när den är inne. Man har ju lite ont i början. Dte ända är att det kanske är lite obehaglit när de sätter in fästerna. ska du ha vanlig eller ska du ha vita plattor ? <3

2009-02-24 @ 11:44:48
URL: http://baraenlarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0