Sportlov

Underbara dag, slutade skolan klockan 9, efter att jag hade skrivit prov. Provet gick riktigt bra så det var ju skönt. Äntligen looov :) Efter skolan så åkte jag in med min vän desse till stan. Men eftersom vi kom dit så tidigt så hade ju inga butiker öppnat ännu så vi gick och tog en fika. Satt där och pratade ett tag sen blev det shopping. Blev en tshirt, leggings, underkläder, jeansleggings och en navelpiercing för min del. Sen fick även min älsklings flicka välja ut en alla hjärtans dag present som hon fick av mig. Efter det gick vi och solade på feelgood, sen blev det tåget hem direkt. Nu blir det att tagga till matchen ikväll, själv laddar jag upp med pannkakor :)
Ikväll kommer älsklingen, Myys <3


Kommentarer
Postat av: Desse

du är underbar mitt mysmongo<3

2009-02-14 @ 16:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0