Tisdag

aaaaaj, idag sattes den dit. Den icke efterlängtade tandställningen. Att sätta dit den var helt okej. gjorde inte så ont men aaj vad ont jag har nu efteråt. Men det var i alla fall possetiva nyheter från tandläkaren han sa att det kommer gå fort, ca 4 månader. Men jag hoppas på mindre.

Ikväll kommer älsklingen hit för att trösta mig lite. Behövs för just nu gör det grymt ont. Hoppas jag inte tappat mina pusstekniker nu bara. Och så får vi ju hoppas på att han inte tycker att det är allt för fult. Nae nu ska jag faktiskt lägga mig och vila lite. Få bort den här nedrans smärtan. Har ingen ork för att skirva mer idag. Men ni får ha en fortsatt trevlig dag i alla fall :)

Måste bara säga att jag och Martin hade 32 månader igår, jag älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: JULIA

sv: Åh tack, vad glad jag blir, detsamma!

Ni verkar passa bra ihop du och martin, hoppas det håller hur länge som helst:)

2009-02-24 @ 20:20:14
URL: http://nilssonjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0