Martin Andersson

Du är perfekt för mig, jag vet det!
Dina blickar kan få vem som helst att falla, och ditt leende kan få vem som helst att smälta. Jag minns att jag föll för dig nästan direkt, men den dagen du log fick mig verkligen att fastna. Jag fick en härligt pirrande känsla i kroppen och jag blev helt varm inombords, jag blev förälskad. Under dom här åren har du gjort mig både glad och ledsen, men vet du vad det bästa är? Att vi har gått igenom dom  båda sakerna tillsammans. Jag vet att du alltid finns där för mig och jag för dig, vad som än händer. Du ska veta att jag är överlycklig över att du valde just mig. Jag vet inte vad du såg hos mig men jag är glad att du såg någonting. Du har gjort mig till en bättre och gladare människa. Jag vill tacka dig för att du såg någonting i mig som kanske inte många andra skulle göra. Du har spridit ut dig över hela mig, hela min kropp består utav dig. Men det som jag inte riktigt kan förstå är att du är helt perfekt. Jag hittar verkligen inga fel på dig. Du kan göra vad som helst och ändå kommer jag aldrig kunna sluta älska dig. Jag mår bra av att få vara med dig, det är du som håller mig vid liv och jag vet att jag skulle göra allt för att få se dig le varje dag. Jag hoppas du förstår att du är allting för mig. Du ska också veta att jag inte ångrar någonting av våra stunder tillsammans. Jag vill inte ha ett liv utan dig. Men jag begär bara en sak och det är att du ska älska mig så mycket som jag älskar dig.
Martin ♥



Kommentarer
Postat av: martin

(L)

2009-02-02 @ 19:26:58
Postat av: Isabelle

fint skrivet <3 och jag kan inte sluta älska den bilden :)

2009-02-03 @ 12:39:04
URL: http://baraenlarson.blogg.se/
Postat av: JULIA

åh vad fint!:)

2009-02-24 @ 12:12:32
URL: http://nilssonjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0