Finally

Äntligen så har vi börjat göra om i mitt rum. Alla möbler tapeter väggar ja allting ska bort för nu ska allt bli nytt och fint :) Det kommer nog att bli väldigt fint när det är klart, men det lär ju ta sin tid. Det ska i alla fall vara färgerna svart och vitt, möjligtvis silver med men får se :)
Idag vart det en ganska slapp dag, slutade skolan vid 11, hade bara en engelska lektion efter det blev det att gå på stan ett tag innan jag åkte hem. På eftermiddagen kom älsklingen förbi ett tag innan jag skulle iväg på träning. Seg träning idag faktiskt inte så jättekul heller. Har ju så många sjuka och skadade nu så idag var vi ca 6 stycken :/. Nu blir det att packa väskan inför i morgon, har idrott i skolan och efter skolan ska jag på kurs för att sedan få börja övningsköra, akta er ;)

jag älskar martin


Kommentarer
Postat av: gaby

svar: Tack så mycket! du och martin med:D

2009-01-28 @ 21:54:42
URL: http://gaabyy.blogg.se/
Postat av: gaby

Svar: tack så mycket! du och martin med:D

2009-01-28 @ 21:55:15
URL: http://gaabyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0