Helgen

För mig så började helgen i torsdags. Efter skolan då så mötte jag upp älsklingen. Vi gick till steves och åt lite mat, prata och hade det mysigt. På vägen hem köpte vi med oss några semlor, muumss :) På kvällen sov han hos mig och det är ju alltid lika mysigt att ha någon bredvid sig när man vaknar upp :) Fredagen i skolan rullade på väldigt fort med naturkunskap och matte. Efter skolan så åkte jag hem till mig där älsklingen väntade. Lite senare så åkte vi hem till honom, sen vidare in till hans träning. Efter det blev det en mysig natt hemma hos honom :) Idag så spelade jag handbollsmatch. Vi spelade mot guif, gick väl inge vidare bra så den behöver vi ju inte skriva så mycket om haha. Ikväll blir det att gå o lägga sig skapligt, samling till match imorgon igen vid halv 10, möter lejonen i sporthallen kl 11, hoppas bara vi har folk till matchen nu, har haft mycket sjukdomar och skador på sista tiden. :/ Efter matchen i morgon så ska jag bara ta det lungt och ladda upp mig för en ny vecka. Och juste får ju inte glömma att nu på fredag har jag och älskling 31 månader tillsammans, och då ska vi åka till stockholm och kolla på chris brown, det kommer bli underbart :) <3

Jag älskar dig Martin Andersson <3


Kommentarer
Postat av: martin

De kommer bli underbart ;)<3

2009-01-17 @ 22:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0