Ny vecka

Jag kan ju inte säga annat en att det har vart en grym helg. Fredagen i Stockholm var ju helt underbar, och Chris Brown var ju hur grym som helst. Men egentligen var det inte känslan av att stå där på hovet och se honom uppträda. Utan det var känslan att få stå där med min Martin Andersson som gjorde mig så lycklig. Och det kunde inte blivit ett bättre sätt att fira 31 månader på. ♥  Det blev en mysig natt med älsklingen och dan där på blev det att åka och hälsa på hans mormor med flera ;)  Söndag var det tidig handbollsmatch mot hultik och vi vann ganska så rejält. Och så nu är det måndag igen, segaste dagen av alla, men det känns ju ändå som att veckorna rullar på rätt snabbt nu. Så det är bara att fortsätta längta efter sommaren.


Martin, jag älskar att finnas i din närhet, det vi har är äkta kärlek ♥


Kommentarer
Postat av: Isabelle

måste säga att jag gillar din blogg skarpt, så jag är en av dina ständiga läsare. :)<3

2009-01-26 @ 22:04:08
URL: http://baraenlarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0