Nytt försök

Jaha då vare bara påt igen. Jag ska återigen göra ett försök med att blogga. Vi får väl se hur det går den här gången, jag har väl inte riktigt haft orken innan. ;) Men nu med lite hjälp på traven och en ny designad blogg så borde det väl fungera? ;) Juste skön dag idag, ledig från skolan så det blev att ta en lång sovmorgon och sedan åka till stan och träffa mina kära vänner Desse och Olivia. Jag inhandlade ett par skor, tshirt och en kofta, det behövdes lite nytt i garderoben nu :). Efter att ha gått på stan ett tag så blev det att gå till feelgood och sola. Nu sitter jag här och taggar upp mej inför handbollsträningen ikväll 20.30 till 22.00 min favorittid, och inte nog med tiden jag har en liten aning om att det ska vara fysträning med. Men nu måste jag kila iväg, ha det så bra så ska jag skriva igen så snart som möjligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0