Tips,

Skön dag i skolan idag, slutade vid 11 efter att vi haft en engelsk lektion. Lektionen gick väl sådär skulle egentligen bli klar med min engelska uppsats men så satt ju Nelly bredvid mig med en chipspåse och film och det var ju faktiskt mer lockande. Men vi har nu fått tid på oss tills nästa fredag nu så det blir väl att skriva klart den under veckan.
Men i alla fall, efter skolan så blev det stan ett tag letar skor för fullt nu eftersom jag har present kort på dna. Men jag hittade inte riktigt det som jag vill ha, så det blir väl att leta vidare nästa gång.
Det kanske låter lite lustigt men jag har i alla fall redan börjat kolla på bikinis, bäst att beställa i god tid så man får det man vill ha. Det är ju galet hur mycket man längtar till sommaren nu. Sol och bad och framförallt sommarlov :)
Jag hittade några fina på Victorias Secrets hemsida och jag tänkte att ni kanske kunde säga vad ni tycker, så ge mig några tips nu ;)


Kommentarer
Postat av: Julia Poltan

Den vit/blåa var superfin malin!

Jag menade den där hel vita, måste ha den.

Vi får se till att beställa ;D .

2009-01-28 @ 21:39:20
Postat av: Simon tihiii

Den vita var gö het ;)

2009-01-28 @ 22:51:47
Postat av: Isabelle

tycker du skulle passa i alla, men efter du är så brun tycker jag den rosa blommiga längst ner :D <3

2009-01-29 @ 09:43:04
URL: http://baraenlarson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur beställer man domdär? ;O

2009-02-06 @ 13:46:17
Postat av: jag,

gå in på www.victoriassecret.com och beställ hem därifrån :)

2009-02-06 @ 18:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0