Bild bomb

Så, nu har jag vaknat till liv hemma i sverige igen. Jag har faktiskt inte så mycket att skriva om resan utan det är nog lättare att se på bilder, så här kommer världens bild BOMB !!!


här bodde vi :)


Mamma och Pappa vid stranden ♥


Solnedgången


Havet :)


En dag var det riktigt stora vågor :)


Jag och bror


Mat dags


Jag vid polen


Solning


Bror och jag inne i staden


Badmadrasserna


Snubben som gick runt och sa woopppaa hela dagarna ;)


Mat !!


Martina och Rebecca 2 helt underbara tjejer :)


Lillebror i polen :)


Bilden är bara så härlig och det här, det är min familj det :)


Denna bild får faktsikt avsluta allt på min
TOPPENVECKA :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0