blåbärsplockning!

Hejsan bloggen!
Det var ett tag sen jag skrev nu och det händer ju inte allt för ofta att jag gör det nu på sommaren men jag tänkte ändå skriva lite ikväll pga att jag har riktigt tråkigt.

Dagen började som alla andra dagar, att jag vaknade brevid älsklingen. Han drog till gymet rätt så tidigt så jag somnade om. När jag vaknade fick jag klippa mamma och efter det kom Martin tillbaka igen. Trötta som vi alltid är skulle vi lägga oss och slappa framför tvn, gick kanske 10 min sen somna vi och sov som stockar i ca 2 timmar :)
När jag vaknade bestämde jag mig för att vara lite hurtig så jag gick ut och sprang en runda. I slutet utav spåret stog min mamma och bror och väntade på mig. Det var nämligen dags för blåbärsplockning och herregud vad mycket vi fick ihopp. Det blir flingor mjölk och blåbär i morgon och på kvällen lär det bli paj :D

Nae nu ska jag lägga mig i sängen och mysa framför en bra film hade jag tänkt mig. En såndär typisk tjejfilm "eftersom inte Martin är här så hör man inga klagomål" Så det är bara passa på :)

Juste det har jag glömt nämna också. Jag har ju gått och blivit brunhåri. Nu vet jag att ni tänker vaaa!!!!!!! Och det var precis vad jag med gjorde när kom kom ut från salongen. Så dagen efter gick jag tillbaka och gjorde om det lite. Så nu är det både lite brunt och blont. Jag har inte tagit några nya bilder men det kommer väl med tiden, jag har inte direkt brottom ;)

Bara en sak till nu sen ska ni slippa läsa mer, jag och martin har 3 år och 1 månad idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0