Ett stort tack

Usch vad jag tycker att det är tråkigt att blogga på sommaren. Man har inte tid att sitta här och skriva flera 100 rader men idag tänkte jag i alla fall vara lite duktigt och skriva ett par rader :)

Veckan efter att jag kom hem från kreta så har jag mest spenderat tiden med Martin. Vi har ju bland annat vart i Gränna, vi har vart och fiskat, och gjort en massa annat roligt tillsammans.

Just nu så sitter jag och väntar på Johanna. Hon är på väg hit för att hjälpa mig med en tjänst.
Det är nämligen så att jag har blivit erbjuden att sätta upp ens bröllopsfrisyr, och hur kul är inte det? Bara att bli erbjuden en sån grej tyckte jag var jätte kul och jag tackar så hemskt mycket för det erbjudandet. Även om det inte skulle vara världens största bröllop så är jag väcligt tacksam att få göra den, Känns som att frisyr och klänning är det viktigaste utav allt liksom :) Jag tänker inte nämna någonting om henne här men jag tar säkert en massa bilder på frisyren sen som ni får se. Nu ska jag börja ta fram lite grejer men jag skriver mer någon annan dag. :)




Vi har kommit fram till att det ska vara någonting i den här stilen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0