Polkagrisar

Godkväll på er allesammans!
I går vaknade jag och Martin ganska sent så det blev mest att ta det lugnt. Efter mycket om och men fick han med sig mig på en lång löprunda, usch jag som hade en sån träningsvärk.
Lite senare blev vi ännu mera rastlösa så då tor vi en sväng förbvi Norsholm för att fiska.

Idag blev vi väckta utav Martins bror Henrik runt halv 1. Då var det dags att stiga upp, eller för min del halta upp med min nedrans träningsverk. Vi tog en biltur till polkagrisarnas lilla näste Gränna. Där gick vi runt och kikade på alla små mysiga butiker, efter Gränna så bar det av till andra mysiga små ställen bland annat många båthamnar, och även några loppisar. Efter det var det pizzatajm ;)
Nu är Martin ute och springer, jag kunde faktiskt inte följa med, omöjligt med denhär träningsvärken men hoppas det blir bättre tills i morgon för då måste jag ut och springa. Nu ska jag packa ihopp mina saker sen tar vi moppen hem till mig och sover där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0