Vimarka 09

Hejsan!
Ni vet ju redan att jag tycker att det är riktigt tråkigt att blogga nu på sommaren så jag kan faktiskt inte lova er en bättre uppdatering nu på ett tag, men jag kommer igång sen när skolan börjat igen..

Den traditionella vimarkafesten hölls ju igår kväll. Det blev en lyckad kväll med mycket skratt och dans. Istället för att skriva en massa om kvällen "som ändå ingen orkar läsa" så tänkte jag lägga in en hel del bilder som ni får kolla på.
Här kommer dom!!!!


JAAGÄLSKAAARRRDIIIG ♥




 
Bilden på mig och älskling får avsluta allt, för er som vill ha mer kolla facebook.
Tack för en bra kväll :)


Kommentarer
Postat av: Sääw

Tack för en trevlig kväll;)<3

2009-07-22 @ 15:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0