Grill & kortspel i mängder

Attans vad dålig uppdatering men jag kan ju inte göra annat än att skylla på vädret. Veckan har vart perfekt och har spenderats med Martin och många fler. Igår kväll blev det bland annat grillning och en massa kortspel hemma hos mig med trevligt folk. Igår så fick jag även reda på att en av mina stora idoler har gott bort, Michael Jackson rest in peace :/ ♥  Idag så vakna jag av att Martin gick upp vid halv 8, han skulle till gymet och jag kunde inte somna om, vid 12 blir det badet med massa folk som vanlig, ett riktigt tråkigt inlägg blev det men ni kan inte förvänta er mer kl 8 på morgonen ;) !!

Bilder från en trevlig grill kväll :)


Världens sötaste jag älskar dig otroligt ♥



Mys



Dessa muppar var med oss den kvällen ;)



Emmi var superduperglad :)



Martin ♥ Malin



Denna bild får avsluta kvällen, tack för en mysig kväll och jag älskar dig Martin ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Michael Jackson kommer aldrig glömma dig!

2009-06-26 @ 09:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0