Happy birthday!

Vaknade hemma hos Martin vid 11 i morse, jag gick upp för att göra lite frukost och sedan fixa i ordning mig. Kl 12 kom mamma och hämta mig. Vi åkte in till stan en sväng för att köpa det sista till min kusin Annie som fyller år idag ett stort grattis till den stora flickan som blir hela 17 år idag :) Efter en stund på stan köpte mamma och jag oss varsinn smoothie och nu har mamma bestämt sig för att köpa en såndär mixer så man kan göra det med. Vi har tidigare haft en men den är stor och klumpig och start knappen fungerar inte så kanske på tiden med en ny. 
Nu har jag precis kommit ut ur duschen så ska snart börja fixa mig för att sedan åka iväg till Annie. Efter jag vart hos henne ska jag hem igen och där väntar då Martin, blir en massa mys ikväll. ♥

Kommentarer
Postat av: Annie

tack min kära kusin! :D<3

2009-06-17 @ 23:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0