I morgon gäller det

Gick upp i morse för att åka till skolan och lämna in min dator. Efter det blev det lite träning inför modevisningen imorgon. Jag tror det kommer bli riktigt bra om alla gör om dom ska. Så som vi gick idag blev i alla fall perfekt så vi hoppas på att det blir toppen i morgon. Ska se ifall någon kan ta lite bilder med min kamera också så jag kan visa lite. För övrigt så slutar vi ju skolan i morgon och hur grymt skönt är inte det. :)? Jag vet i alla fall att jag ska åka och äta lite tårta hos mina kusiner när modevsningen och det är över. Planerna inför kvällen är inte riktigt klara än beror lite på väder osv men jag antar att det blir att träffa några frän klassen. Fredag, då när alla andra skoler slutar eller dom komunala iaf? ska jag ligga hemma och sova, på kvällen ska jag till lille fredrik och festa o grilla lite. Får se hur mycket man hinner fira det nya sommarlovet men älskling eftersom han ska va överallt nu tydligen, kusin som tar student och med klassen o äta och aa.. Nu orkar jag inte skriva mer men jag ska försöka ta lite bilder under dom kommande dagarna så får vi se när jag har tid att skriva igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0