Midsommar

Morgonen började med att se en trött Martin i ögonen, Han ligger där med det söta ruffsiga håret och försöker gömma sig för ljuset som tittar in genom fönstret,. Gud så söt :) I alla fall så fick jag upp honom och det blev då lite frukost. Efter det fick jag leka frisör, jag klippte Martin, Mamma, Marcus. Lite senare på eftermiddagen åkte jag iväg på träning blev gymet idag pga regn.
Nu har jag precis kommit hem från träningen och ska börja packa. I morgon bär det av till småland för att fira midsommar med en nedra massa folk. Bilder och så kommer senare. Men nu måste jag börja fixa allt.
För övrigt så hade jag nytt besöks rekord på bloggen igår, hela 78 stycken waaw, men inga kommentarer?

Juste en sak till:

Uuuuuh pirrar redan i magen. Jag och Martin har 3 år på tisdag kan ni fatta? Hela 3 underbara år och enligt mig är det väldigt stort. Vi har bland annat fixat en fin sak som lixom kommer visa en liten del av hur mycket vi älskar varandra men det får ni se bild på senare. Men det bästa av allt är ju att Martin förbereder allt mys. Den här gången sköter han allt och det känns jätteskönt för jag vet att han kommer fixa världens romantiska kväll. Hur han än gör det kommer det bli underbart. Men så klart så är man ju nyfiken på om han kommer leva upp till mina förväntningar, det blir svårt men om någon kan klara av det så är det han ;)
Eller vad säger ni tjejer? Visst finns det inget bättre en när en kille fixar till någonting romantiskt (A) Håå vad jag längtar nu :)
Jag älskar dig Martin, du och jag är föralltid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0