Nu är det sommar nu är det sol nu är det...


Hejsan. Jag bad nyss Martin att hitta på en bra överskrift för jag är så dålig på det. Men det ända jag fick som svar var en vacker sång med Martins otroligt vackra kvällsröst. Jag fatta inte hur han fick fram just den låten eftersom det inte ens är sol ute men ajaah. ;) 
Hoppas ni alla har haft en toppen midsommar i alla fall för det har jag haft. Min familj och Martin åkte som sagt ner till småland för att fira vår midsommarafton där. Det var bra mycket folk god mat och helt okej väder med faktiskt. Det fanns även gott om knott så nu är jag biten och det kliar på hela kroppen. I morse steg jag och Olivia upp ur rummet rätt så tidigt medans Alex och Martin sov kvar ett tag. Måste ju också nämna att Olivia fyller år idag så ett stort grattis till henne som blivit 18 år nu. Vi åkte hem från småland vid ungefär 1, när vi väl kom hem så packade jag bara om väskan och åkte direkt ut till Martin. Det blir en lugn kväll nu eftersom vi är ganska sega. Men vi har vart ute och spelat lite boll, och även plockat årets första smultron. Vi har också gjort jordgubbar doppade i marabou choklad som vi ska äta till en bra film sen. Jag har även smakat på Martins pappas fisk som dom fiska idag. Aborre om jag inte mins fel :S gott var det inte iaf (A) haha. men nu ska jag krypa ner bredvid Martin. Skriver mer i morgon. Och juste var berädda på att det kommer en bomb med bilder från midsommar sen, ska bara vänta på att Olivia skickar alla bilder :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0