Smoothie beroendeframkallande?



Jag ska börja detta inlägg med att säga grattis till världens bästa pojkvänn Martin som fyller hela 17 år idag. Och ett tips är ju att även kolla in hans blogg här. Han fick en tröja och ett linne utav mig. Gårdagen var underbar, slutade runt 12 så då åkte jag, Desse och Olivia in till stan för att kolla runt lite. Jag hittade bland annat ett par jeansshorts och en tröja. Efter en lång tid på stan så tog vi oss varsinn smoothie och satte oss ute i solen. Efter det så gick jag och Desse ner till sporthallen där det lite senare var handbollsträning. Efter träningen åkte jag direkt hem och packade om för jag skulle till Martin. Blev att sova där och i morse vaknade han upp som 17 åring. Slapp skoldag hade vi i alla fall. Vi fick pengar utav skolan för att gå o handla godis. Efter det blev det em massa filmtittande. Bland annat sex and the city och en annan B- skräckfilm. Men nu ska jag fixa lite annat men jag tänkte lägga in lite bilder från helgen så länge.


Olivia och Desse steker i solen.


Skolan är inte alltid helt fel, och ändå är inte allt med på bilden. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0